A regényemről

A blog tartalma, illetve maga az iromány még írás, valamint feltöltés alatt áll, de igyekszem mihamarabb feltenni a fejezeteket.

Általános ismertető gyanánt: a regényem a J. K. Rowling által megalkotott Harry Potter univerzumban játszódik. Minden jog az írónőt illeti, az irományt saját szórakoztatásomra vetettem papírra/képernyőre, anyagi hasznom nem származik belőle.
És bár kevés esélyt látok rá, hogy erre jár és elolvassa (főleg magyarul :), de szeretnék köszönetet mondani neki, hogy megalkotta ezt a fantasztikus világot, mely sok más írótársammal együtt engem is megihletett!

A fanfictionök "mi lett volna, ha..." vonalát képviselve a történetet úgy dolgoztam át, hogy hozzáírtam még egy karaktert, és az eredetihez hasonló módon, évről-évre örökítem meg, hogy mi történik vele, ő hogyan éli meg az eseményeket. Bizonyos dolgokban szigorúan vettem az írónő által lefektetett szabályokat, bizonyos esetekben szükségszerűen vagy éppen kedvem szerint eltértem azoktól.

Aki szereti a történetek alaphelyzetét olvasás közben felfedezni, az itt már ne is szemezzen tovább a sorokkal, a jobb oldali menüben található prológus útba igazítja :)

 

Akinek még kell egy kis ismertető: jómagam 14 éves korom körül, némi rábeszélés után vágtam bele a HP könyvek olvasásába. Mint a blog létezése mutatja: nagyon megtetszett. Személyes kedvencem a harmadik kötet, és örök kedvenc karakterem Sirius Black, akinek tragikus sorsa ihlette ezt a fanfictiont. A regényem főhőse történetesen Sirius Harry-vel egyidős lánya, akinek szemszögéből kifejezetten izgalmasnak találtam/találom átgondolni az eredeti cselekményeket.

Aki hasonlóan van ezzel, annak jó olvasást kívánok, és köszönöm Mindenkinek, hogy benézett a blogomra!